se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 17 januari 2011

en kamera rikare .

hejhej amigos .

nu har vi äntligen kommit hem från en lång dag i stan , jag har äntligen fått med mig någonting kommer ni ihåg eller har ni sätt på reklamen när det är en reklam åt en kamera när dom åker bergodal bana och gör massa grejer så står det typ I AM ... iallafall den kameran har jag fått med mig hem kul va ? om nån vecka så har jag också en htc desire hd med mig hem också kommer bli fett ! längtar ..
annars har jag varit i stan för att hjälpa min familj att stor handla och så , har varit ganska lugnt tack för deeeee.
nu ska jag sätta kameran på laddning och imorgon får vi se resultat för hur bra den egentligen är... herrå pusssss / dorentina

denna kamera heter iallafall , coolpix s3000 som jag köpte idag.

denna blir min inom kort .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar