se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 14 december 2010

tids fördriv

love u girl .
senaste ;
1. Mening du sa?; IMORGON SKA JAG UT OCH SPRINGA 400 MIL EMMA
2. Personen du pratade med?; emma
3. Du fick sms av?; adam
4. Du kramade?; skulle tro att det va emma haha

Idag;

5. Kläder?; mjukisar och huvtröja
6. Bättre än igår?; ungefär lika

Imorgon;

7. Är det?; onsdag
8. Planer?; åka till uppsala först vara lite med annamaria sen fika med adam

Frågor & svar ;
13. Saknar du någon?;
ja det gör jag :/
14. Humör för tillfället?; glad
15. Det första du gjorde i morse?; kolla på mobilen
16. Vad åt du sist?; chips och dipp
17. Vad irriterar du dig på?; falska människor
19. Vem tänker du på just nu?; jaadu
20. Tror du att personen tänker på dig med?; vet inte
21. Vart reste du sist?; uppsala haha
22. Vad gjorde du igår kväll? : va med emma !
23. Liknar du din mamma eller pappa?; ja det tror jag får höra att jag liknar mamma
24. Ler du ofta?; jag ler hela dagarna ,
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet): kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?; ja varenda gång
27. I vems säng sov du inatt?; emmas
28. Vilken färg har din tröja?; grå

kärlek ;
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dej"?;
ja absolut
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de?; ja vad annars
39. Har du en flick/pojkvän?; inte för tillfället
40. Är du nöjd med det?; ska inte klaga
41. Gillar du någon?; jag vet inte
42. hatar du verkligen?; ?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?; har en i huvudet
44. är du en mobbare?; nej tror inte det, men folk kanske uppfattar mig som en
45. Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta?; JAA
46. Har du blivit sviken någon gång?; yes i have

Skolan ;
47. Gillar du skolan?;
gillar skolan men inte att gå på lektionerna
48. Värsta ämne?; matte no och so49. du spytt i skolan någon gång?; ja
50. Är skolmaten god?; nejnej

Privat, vågar du?;
51. Röker du?;
ja tyvärr
52. Är du oskuld?; nej
53. Din senaste kyss var från vem?; hemligt
54. Hur många gånger har du varit full?; om jag ändå visste det
55. Har snuten jagat dig?; jagat ? nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar