se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 1 december 2010

statsdag

nu är det såhär att idag har jag varit på gränby i stort sätt hela dagen , tills kl 4 iallafall då vi åkte vidare mot tandläkaren i storvreta träffda min älskade lilla kusin och tog en fika med min moster på gränby jätte mysigt så satt vi och prata och berättade massa grejer , länge sen man träffa dom !
trodde jag skulle få laga nån tand idag hos tandläkaren med icke jag hade inte ett ända hål snacka om att jag blev glad , jag hade annars sagt ifrån om dom skulle laga nått för det kanske inte är så trevligt när jag har världens karl hosta som låter som satan och så man vill ju inte att tandläkarna blir sjukt eller ? ;)
men nu är jag hemma igen iallafall och det känns som jag har feber vilket skulle vara förjävligt för jag vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är har ont i halsen osv ..
ska nog ta mig till badet och driiiicka massa te, bless // dorentina
haha vad gör jag med munnen ? 
min älskade kusin

åt en brie salami macka , sjukt gott ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar