se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 30 december 2010

nära döden upplevelse

go'kväll folket .

Igår kväll va jag i öregrund på min älsklings 18 års fest det vart katastrof till en början men tillslut vart det jävligt roligt eller jag hade iallafall väldigt kul , det vart bråk och poliser och sånt vilket man inte gillar med lokal fester men det är sånt som händer , tillslut så åkte jag kim och jocke där ifrån med polisen för att dom skulle köra kim till akuten för han hade hål i huvudet och i ögon locket för han hade fått 2 flaskor i huvudet enligt han hahah spårat , nog pratat om den kvällen nu.
Imorse när jag va påväg hem från gimo så krocka bussen jag satt på vilket kunde gått åt helvete såhär gick det till ; vi va påväg in i österby och hade bråttom så vi gasa till 100 km/h kanske om inte mer, så kommer det en stor lastbil och tvär bromsar när han ser bussen så han drar på bred sladd över över hela vägen så han prejar ut bussen totalt så vi drog ner på en gård över staket och grejer så man bara såg trä plankor fara och flyga om bussen skulle åkt ugefär 50 cm till så hade vi inte överlevt då skulle vi kört 100 km/h rätt in i en betång vägg och eftersom jag satt längst fram så skulle jag antagligen flygit rätt ut genom rutan in i väggen och tagit död på mig själv , så kanske inte skulle sitta och skriva här just nu utan jag kanske skulle varit död så tack till mig räddande ängel helt enkelt !
det va verkligen en nära döden upplevelse för mig och jag som  har suttit och skrivit här i bloggen att jag inte ska dö än och grejer så kommer det här , ska nog aldrig skriva om någonting sånt mer men eftersom det va en nära döden upplevelse så passar det här jävligt bra , right ?



Imorgon är det nyår och vad fan händer då ? :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar