se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 30 december 2010

it's a long day

eyyo , 
Imorgon ska jag åka 12 hemifrån för att möta upp annamaria kl 1 på stationen i uppsala , vi ska gå och kolla lite på stan och jag ska köpa saker och höra lite med olika telefon bolag om dom har en iphone 4 inne så man kan köpa den direkt istället för att beställa den på internet och få vänta minst 8 veckor innan man får den jobbigt att vänta speciellt på en mobil ? .. 
Jag har inte riktigt bestämt vart jag ska hålla hus imorgon och med vilka jag ska vara med men det återstår att se , ja juste vi ska sola imorgon också skönt har inte gjort det på länge nu så jag är likblek usch hemskt ! 
hörs senare , pusss / dorentina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar