se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 24 december 2010

it's christmas time

god jul alla vackra människor !
jag vill bara säga att jag har haft en underbar dag med min familj , det har verkligen varit kanon bra massa fina julklapppar tack alla är jätte nöjd , men än är inte det roliga slut får ännu mer imorgon ( glad tjej ) . ska dricka imorgon också passar på och säger det nu om jag inte hinner blogga imorgon för jag har fullt upp från 8 på morgonen till sent sent på natten , mickis sover hos mig idag så kl 8 ska vi gå till sporthallen för att kolla på jul cupen i innebandy kommer bli super kul , sen så ska vi till låtsas farmor och farfar senare paaaaaarty for the whole world bitches , BIG LOVE / dorentina



GOD JUL ALLESAMMANS ! fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar