se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 19 december 2010

GODNATT .

godnatt fööölks .

har ju inte hunnit skriva så mycket idag eller ingenting rättare sagt har haft fullt upp hela dagen , börja jobba kl 13.00 till 21.00 sen direkt efter det va jag tvungen att springa hem duscha och fixa mig lite inför party sådär sen va det bara gå tíll bussen och åka till aluuunda , kör på fejk biljett som alltid greeeeat eftersom dom inte tar pengar på bussarna längre och jag inte hunnit köpa ett nytt busskort . tyvärr hahah
drog till kumme på fest kom dit runt halv 12 och vi drog därifrån runt 20 över ett , alla som va på festen som inte redan hade dragit drog till stan och åt maaaaaat , det va några människor på festen sooooom va fett skööönt som stog och pumpa som fan haha typ jag annamaria jannica daniel och några vi va dom ända som puuuumpa ! haha fett skööööna .
Efter att vi åkt till donken och kääkat så drog jag och möte rasmus och pekka , nu siiiitter jag och rasmus här i hans lilla söta lägenhet och ska snart kolla på film , vi fryser ihjäl efter att ha gått med pekka till hans lägenhet eftersom han inte hittar stööööööörd människa  haha !
nu ska vi sätta på en skräck film , hööööööörs sen tjingeling
,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar