se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 25 november 2010

shopping dag

hej spån !
´vaknade kl halv 8 ungefär fick stressa lite på morgonen för att hinna med åtta bussen till skolan halka ungefär 40 gånger påvägen snooooorhalt ute förfan någon kommer halka och slå huvudet idag hah .
Första timmen idag hade jag so så jag satt och gjorde massa som har med världens befolkning att görar , har inga lektioner mer för dagen så sitter här och väntar på att kl ska bli 1 så jag kan ta bussen till österby , gå hem snabbt och hämta min snowboard och grejer sen åka till gimo igen och vidare till stan för shopping och lämna min snowboard till den som ska köpa den ..
Nu ska jag fortsätta vara social med emmy som är här .

pussss /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar