se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 24 november 2010

mitt är mitt , ditt är ditt

Mina beslut är mina beslut ingen annans .
jag väljer själv hur jag vill leva mitt liv 
jag gör misstag som alla andra, men jag
lär mig av misstagen jag gör, det kanske ni
också ska börja göra ? 
och för all del jag väljer verkligen inte 
bort vänner om dom inte sårat mig djupt
jag ger alla en andra chans men en tredje
aldrig en chans , ingen behöver en tredje 
chans tar man inte vara på dom två
man får , vad ska en människa
kunna förbättra under den tredje ?...
Mina misstag har varit både stora
och små men jag har aldrig gjort
om samma misstag två gånger , alltså
har jag lärt mig någonting av dom .
jag är inte mer än en människa ...




jag har dom bästa vännerna man någonsin kan hitta , jag behöver inte kasta bort dom som trasor för dom är äkta och jag älskar dom !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar