se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 24 november 2010

la ner krogen rundan menar jag har inte åldern inne och det skulle bara bli pinsamt om jag inte kom in så istället så umgås jag med min lillebror för tillfället eftersom alla andra i familjen är på ridskola eller ja min lillasyster,mamma och mats ! så jag och gabriel kollar på tv vi har precis lagat mat och skärt massa grönsaker idag blir det grekisk sallad till mat underbart gott , mums .
ibland är det bara skönt att vara hemma och umgås med familjen jag har inte gjort det på ungefär 2 år kanske så det känns faktiskt ganksa bra att stanna hemma för kvällen .
igår kväll så satt jag mamma och adrian vid köks bordet och pratade om när vi va små och jag berättade att jag hade jätte många hemska minnen sen jag var liten som handlade om mamma och pappa , usch vill inte minnas det är allt för hemskt för en 3 åring att se och att minnas det nu när jag är äldre är ännu värre ! men det va också en sån där mysig stund med familjen ,.

vad jag än säger och gör , kommer jag alltid älska er ni har fått tillräckligt med skit av mig som ni inte förtjänar nån av er , ni är min familj och man ställer upp för sin familj ... förlåt för allt 


mamma , cornelie , gabriel och mats <3
adrian
alvin , alva , hugo <3

pappa , alva och anna 
sötaste tjejen någonsin , i love u sis 

1 kommentar:

  1. Vad du ä go Donna. Älskar dig av hela mitt hjärta, har alltid gjort det och kommer alltid att göra det, oavsett vad. Vi har haft det kämpigt men nu ska vi se framåt till det bättre! Älskar dig Gumman!/ Mamma

    SvaraRadera