se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 22 november 2010

jag bara krigar mig fram

hejhå snygga som fula .

jag har en dunder dag idag , fyf*n vad jag är glad det bara sprudlar glädje om mig varför ? har ingen aning vakna imorse och kände att det här kommer vara en dag jag bara skrattar och har underbart kul är så glad utan anledning så underbart !
jag vaknade imorse kl 06.20 och när jag vakna kändes det som jag hade varit vaken i typ 3 timmar redan så skönt.
Imorse gick jag med mickis till bussen sen anlände vi till skolan och vi lalla runt som vanligt , gick på lite lektioner och så duktig tjej . Kom hem för inte så länge sen har haft en toppen dag här hemma också jag bara skratta och har det bra med min mamma, så fantastiskt har det inte varit på evigheter känns bra !
vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll kanske är med josefine gänget , kanske stannar hemma med familjen kanske nått annat vet inte helt enkelt men så är livet , dagar kommer och går ..

nu kommer vi in på torsdagens planer av någon konstig anledning ? kanske för att jag ska till stan med en bästavän som har fattats i mitt liv på sistonde för grejer har varit som det vart och jag saknar henne jätte mycket..  ska bli jätte kul faktiskt , shoppa lite , äta lite ! mysigt


ey yo , har börjat äääälska min side cut nu dom sista dagarna tycker den börjar bli sjukligt snygg ! 
SNYGGTSNYGGTSNYGGT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar