se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 19 november 2010

har kommit hem nu efter en dag i skolan , vet inte riktigt vad jag ska göra nu funderar på att göra en enorm kopp med te och kanske en hård macka ? låter väll gott !
Har ringt både josefine & lina men ingen svarar suck.. ska väll ringa lite fler samtal nu under dagen till min pappa tex och prata jobb och grejer yeee .. Ska också ge min pappas nummer till josefine idag hade jag tänkt så hon kan prata med honom och försöka få jobb på gammeltammen så hon kan jobba lite med mig och tjäna lite caaash det säger man väll aldrig nej till eller? ;)

är lite orolig för ikväll faktiskt , känner att det kommer bli en massa trubbel och problem,
varför ska du vara där ? låt mig få göra som jag vill för en gångs skulle låt mig bara ha kul och dansa loss
med mina vänner .. låt det få gå en kväll utan en massa bråk snälla ..


lev livet som om det vore din sista dag , bless you ! 
pusssss / dorentina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar